Jednym z najważniejszych zadań tego gruczołu jest produkcja

0
190

Na przykład spróbuj zjeść tortillę pełnoziarnistą w towarzystwie białka jajecznicy,

Na przykład spróbuj zjeść tortillę pełnoziarnistą w towarzystwie białka jajecznicy,Pomidorów i szpinaku na śniadanie, zupy z czarnej fasoli z sałatką w porze lunchu, greckiego jogurtu na popołudniową przekąskę i kawałka lasagny z warzywami na obiad jeśli wyeliminujesz mięso, zwiększy to spożycie błonnika. Wykazano, że spożycie błonnika obniża poziom cholesterolu, utrzymuje poziom cukru we krwi, poprawia zdrowie jelit i unika przesadzania z jedzeniem dzienne zapotrzebowanie na błonnik wynosi 30 g dla mężczyzn i 21 g dla kobiet.

Po 50 roku życia ilość ta dochodzi do 38 g dla mężczyzn i 25 dla kobiet. Niektóre doskonałe źródła błonnika to owoce i warzywa ze skórkami, produkty pełnoziarniste i rośliny strączkowe ogranicz proste węglowodany. Nawet jeśli stanowią ważną grupę żywności, mogą być szkodliwe dla zdrowia. Szybko zwiększają energię, a następnie zmniejszają ją w tym samym tempie, stymulując apetyt. Z wyjątkiem owoców są również wysokokaloryczne i nie zawierają składników odżywczych. Najlepiej unikać słodyczy i dodanych cukrów, ale można je jeść z umiarem.

Technicznie owoce zawierają proste węglowodany,

Technicznie owoce zawierają proste węglowodany,Ale jest to zdrowa żywność, ponieważ dostarcza wielu witamin i składników odżywczych kiedy możesz, zjedz go bez obierania zawsze czytaj etykiety produktów. Przetworzona żywność cieszy się złą reputacją z ważnych powodów. Możesz jednak wybrać mniejsze zło. Paczka mrożonych brokułów jest zdecydowanie lepsza niż paczka hamburgerów z serem. W praktyce powinieneś unikać jak największej ilości przetworzonej żywności, ale jeśli nie możesz, przeczytaj etykiety i upewnij się, że nie ma najgorszych składników, takich jak sól, cukier i tłuszcz produkty sprzedawane w supermarketach często zawierają dodany sód, tłuszcze trans i tłuszcze nasycone.

Jeśli zobaczysz te składniki wymienione w odpowiedniej tabeli szczególnie jeśli są w dużych ilościach, unikaj ich kupowania. Na pewno znajdziesz zdrowszą alternatywę gdzie indziej. Nie warto tylko dlatego, że opakowanie mówi, że produkt nie zawiera tłuszczów trans, nie oznacza to, że tak naprawdę ich nie ma. Niewielkie ilości można legalnie pominąć, więc jeśli czytasz uwodorniony olej roślinny, wiedz, że jest to jeden z obciążających składników w przebraniu zapytaj swojego lekarza, czy możesz przyjmować suplementy.

W ten sposób na pewno otrzymasz wszystkie potrzebne witaminy i składniki odżywcze

W ten sposób na pewno otrzymasz wszystkie potrzebne witaminy i składniki odżywczeWeź je podczas posiłku, aby lepiej je wchłonąć. Możesz wybrać multiwitaminę lub uzupełnić niektóre składniki odżywcze, których brakuje, takie jak wapń, witamina D lub witamina B12 nie należy ich przyjmować bez uprzedniej konsultacji z lekarzem, szczególnie jeśli stosuje się terapię medyczną. Pamiętaj, że suplementy nie zastępują zdrowej diety.  Uciekaj się do przerywanego postu, aby utrzymać Kalorie pod kontrolą i poprawić wytrzymałość.

Przerywany post polega na powstrzymywaniu się od jedzenia przez 12 do 16 godzin w ciągu jednego dnia lub w określone dni tygodnia. Pomaga spalać tłuszcz, wykorzystując go jako źródło energii i przyspieszając metabolizm, ale może również pomóc w zarządzaniu spożyciem kalorii na przykład spróbuj zjeść śniadanie o 6:00 i zjeść ponownie o 18:30. Ponadto możesz jeść normalnie w niedziele, wtorki, czwartki i soboty, ale pościć w poniedziałki, środy i piątki. Ta forma postu nie jest odpowiednia dla wszystkich, szczególnie dla osób z cukrzycą i hipoglikemią. Skonsultuj się z lekarzem przed zmianą planu posiłków dopasuj się. Oprócz ułatwienia odchudzania i zwiększenia pewności siebie, aktywność fizyczna oferuje dodatkowe korzyści dla ciała i umysłu. Na przykład dobre zdrowie układu sercowo-naczyniowego zmniejsza ryzyko rozwoju choroby Alzheimera.

Następnie udaj się do basenu lub parku, aby biegać lub chodzić tyle razy, ile możesz ponadto ćwiczenia wzmacniają układ odpornościowy. Nawet niewielka zmiana, taka jak szybki marsz przez 20 do 30 minut dziennie, przez 5 dni w tygodniu, może zwiększyć twoją obronę, poprawiając zarówno odpowiedź przeciwciał, jak i odpowiedź komórek naturalnego zabójcy ruch fizyczny pozwala również lepiej spać w nocy, a także pomaga schudnąć i nie przejadać się. Przeczytaj ten artykuł, aby uzyskać więcej informacji nie zapomnij o małych smakołykach. Nie musisz zadowolić się swoim życiem  może się to zdarzyć, ale tylko na sekundę, ale spróbuj zadowolić siebie. Jeśli jesteś na diecie, zafunduj sobie małe gardło jeśli chcesz oglądać swoją ulubioną serię przez trzy godziny z rzędu w piątek wieczorem, nie wahaj się. Rób wszystko, co cię uszczęśliwi.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here